Soli pa solim: Tiešsaistes veikala izveide ar Shopify
Ja jums ir pamata zināšanas par
e-komercijas platformām, tiešsaistes veikala izveidošana,
izmantojot Shopify, jums nesagādās nekādas grūtības. Šajā
platformā kontu var izveidot un palaist mazāk nekā stundas laikā.
Šajā rakstā īsumā sniegsim jums visu nepieciešamo informāciju, lai
jūsu Shopify tiešsaistes veikala izveidošana būtu pēc
iespējas vienkāršāka.
Kļūdas, no kurām izvairīties, ja izmantojat tiešsaistes pārdošanas platformu Shopify
2008.gada, uzsākot darbību no nulles, Shopify interneta veikalu izveides un vadības platforma šobrīd nu jau apkopo vairāk nekā 500 000 aktīvu veikalu visā pasaulē, kuri, kopā ņemot, ir veicinājuši vairāk nekā 40 miljardu (dolāru) lielu apgrozījumu. Neatkarīgi no tā, vai tikai gatavojaties izveidot savu Shopify veikalu (vai vēlaties uzlabot jau esošā darbību), jums nevajadzētu pieļaut dažas būtiskas kļūdas sava tiešsaistes veikala izveides un uzturēšanas procesā. Par to talāk rakstā.
Padomi un ieteikumi Shopify izmantošanā, kas jāzina uzņēmuma īpašniekam
Kad tiek runāts par tiešsaistes e-komercijas platformām, Shopify bieži vien ir vispopulārākais vārds, kas ienāk prātā. Tā ir labākā platforma jebkura veida tiešsaistes veikalu izveidošanai un produktu pārdošanai, kas var palīdzēt jums uzsākt uzņēmējdarbību. Shopify ir ātra un droša platforma, lai izveidotu e-komercijas veikalu atbilstoši jūsu prasībām. Tāpat kā logotipa dizains ir daļa no zīmola identitātes, ir tikpat svarīgi izveidot labu uzņēmuma mājas lapu, lai “pārnestu” biznesu tiešsaistes vidē. Tomēr, izmantojot Shopify platformu, uzņēmumu īpašniekiem būtu jāņem vērā daži padomi un ieteikumi, lai no tās izmantošanas gūtu vislielāko labumu. Šajā rakstā sniegsim dažus padomus un ieteikumus Shopify platformas pilnvērtīgākai izmantošanai.
Amazon vs Shopify: kuru izvelēties? - 2.daļa
...turpinājums no 20.oktobra raksta "Amazon vs Shopify: kuru izvēlēties? - 1.daļa."
Populārākie maksājumu apstrādes risinājumi Shopify platformā
Tehnoloģiju attīstības rezultātā, 21. gadsimtā cilvēki arvien labāk ir iepazinuši e-komerciju. Tagad viss iepirkšanās process ir iespējams, izmantojot viedtālruni. Tā rezultātā klienti sagaida, ka iepirkšanās process būtu ērts un noritētu bez aizķeršanās, tajā skaitā bez maksājumu vārtejas problēmām. Labā ziņa ir tā, ka Shopify atbalsta vairākus risinājumus, kas var tikt izmantoti tiešsaistes veikalam. Šajā rakstā apskatīsim visas Shopify piemērotākās maksājumu vārtejas.
Amazon vs Shopify: kuru izvēlēties? - 1 daļa
Dotajā brīdī e-komercijā var izdalīt divus vadošos līderus: Amazon un Shopify. Piemēram, ASV vien ir vairāk kā 150 miljoni Amazon apmeklētāju mēnesī! Turpretī Shopify apkalpo vairāk nekā 600 000 uzņēmumu, kuru apgrozījums kopā, izmantojot šo e-komercijas platformu, sasniedzis vairāk kā 82 miljardus ASV dolāru. Kurš no tiem ir piemērotāks jūsu iecerētajam e-komercijas projektam? Papildus funkciju analīzei un pārdošanas maksu izpētei noskaidrosim, ar ko atšķiras Shopify un Amazon, un, cerams, tas palīdzēs jums veikt lēmumu, izvēloties savu pirmo platformu pārdošanai tiešsaistē.
SHOPIFY tirdzniecības platforma – savs interneta veikals, 1.daļa
Ja tu vēl tikai domā izveidot savu interneta veikalu, tad droši vien jau esi redzējis tiešsaistē plaši pieejamās iespējas – rīkus, lai to darītu. Starp visām šīm daudzajām iespējām noteikti pamanāma ir arī SHOPIFY tirdzniecības platforma. Iespējams, pat jau esi nolēmis to izmēģināt vai jau sācis strādāt tajā. Ar šo rakstu sākam tevi plašāk iepazīstināt ar SHOPIFY tirdzniecības platformu. Šajā un dažos nākamajos raksots tu iepazīsies ar būtiskākajām lietām par SHOPIFY platformu, kas būtu jāzin ikvienam tirgotājam, kurš plāno tajā darboties. Sāksim ar pamatiem: kas ir SHOPIFY tirdzniecības platforma; kādas ir tās izmaksas?
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.