Kļūdas, no kurām izvairīties, ja izmantojat tiešsaistes pārdošanas platformu Shopify
2008.gada, uzsākot darbību no nulles, Shopify interneta veikalu izveides un vadības platforma šobrīd nu jau apkopo vairāk nekā 500 000 aktīvu veikalu visā pasaulē, kuri, kopā ņemot, ir veicinājuši vairāk nekā 40 miljardu (dolāru) lielu apgrozījumu. Neatkarīgi no tā, vai tikai gatavojaties izveidot savu Shopify veikalu (vai vēlaties uzlabot jau esošā darbību), jums nevajadzētu pieļaut dažas būtiskas kļūdas sava tiešsaistes veikala izveides un uzturēšanas procesā. Par to talāk rakstā.
Shopify pēdējā gada laikā ir piedzīvojis strauju izaugsmi. Līdz ar koronavīrusa pandēmiju Shopify ir pārliecinoši pierādījis nepieciešamību pēc e-komercijas veikala. Piedāvājot pieejamu, daudzveidīgu, ērti lietojamu platformu tiešsaistes un bezsaistes mazumtirgotājiem, sasniedzot 109% lielu preču bruto apjomu gadu no gada. Veiksmīga tiešsaistes veikala pamatnosacījums atrodams turpat – jāprot pareizi izmantot platformas dotās iespējas.
Kļūdas, no kurām izvairīties
Neskaidra vīzija par to, kas ir jūsu ideālais klients
Kopējs novērojums ir tāds, ka cilvēki (joprojām) uzsāk uzņēmējdarbību, skaidri neizprotot un nenodefinējot, kas ir viņu mērķauditorija, kāds ir ideālā klienta profils, un kā viņu zīmols var uzrunāt “moderno pircēju”, kurš ieguldītu viņu piedāvājumos. Zināšanas par klientu ir būtiskas, lai panāktu produkta veiktspēju, uzlabotu klientu pieredzi interneta veikalā, mārketingu un daudz ko citu. Tas ļauj jums pozitīvi izcelties nepiekāpīgi sīvajā e-komercijas konkurences tirgū. Bez tiešas zīmola vīzijas būs daudz grūtāk piesaistīt klientus savam interneta veikalam, analizēt to mijiedarbības norisi, uzlabot klienta pieredzi vai izvirzīties priekšā konkurentiem.
Novecojusi vai neatbilstoša informācija par produktu
Vai kādreiz esat pāragri pametis mājaslapu nekvalitatīvas informācijas dēļ? Klienti ar to saskaras ik dienas, un Shopify veikalu īpašnieki to apzinās. 98 procenti patērētāju neveic pirkumu sākotnējā zīmola vietnes apmeklējuma laikā. Viņi apskata jūsu produkta lapu, izlasa to aprakstus, specifikācijas un funkcijas. Ja klients nav ieinteresēts mazāk nekā 15 sekundēs, viņš pamet vietni. Izmantojiet pievilcīgu, bagātīgu saturu, kas stāsta par jūsu produktiem. Iekļaujiet pievilcīgus attēlus, garus aprakstus un atslēgvārdus. Optimizējot saturu meklēšanai, jūs varat ierindoties augstāk un, līdz ar to, palielināt pārdošanas apjomusm jo jūsu veikalu biežāk atradīs pircēji.
Slikta lietotāja pieredze (user experience) un sarežģīta klasifikācija/ taksonomija
Sliktu lietotāja pieredzi var panākt ātri, ja koncentrējaties uz mājaslapas izskatu, nevis funkcionalitāti. Dizains jums varētu šķist pievilcīgs, bet klientam – ne tik. Kādēļ tā? Klientam būtiskāk ir nevis glītas bildes un veiksmīgi izmantota krāsu palete, bet gan tas, ka uzņēmuma mājaslapā ir viegli orientēties un tā ir ātra un parocīga lietošanai.
Shopify veikaliem ar augstu reklāmguvumu līmeni ir šādi kopīgi aspekti: ātri ielādējams veikals, skaidra un kodolīga produktu taksonomija, drošs norēķināšanās process un atbilstoša informācija par produktu, kurā nav kļūdu. Patērētāji kļūst modrāki par piegādes noteikumiem un izmaksām, kas mēdz nemanāmi iespraukties gala pirkumu summā. Ieteicams izveidot piedāvājumu, kurā piegādes izmaksas būtu saistītas ar pirkumu summu, pirms uzņēmuma vietni neizdevīguma dēļ pamet kāds klients.
Nesekošana līdzi produktu veiktspējai
Digitālie dati ir jūsu Shopify veikala veselības indikators. Ja bieži nepārraugāt, neizsekojat vai neanalizējat produktu veiktspēju, jūs neuzzināsiet, kas darbojas, kas nē un kā uzlabot sava internetveikala darbību. Izmantojot pareizos rīkus, varat izsekot darbības, kas notiek jūsu veikalā. Varat redzēt, kas ir jūsu klienti, ko viņi meklē (pamatojoties uz atslēgvārdiem) un kā viņi meklē, tiklīdz atrodas jūsu internetveikalā. Atgriezeniskā saite, ko iegūsiet, izmantojot šāda veida rīkus, ļaus jums atjaunināt savu stratēģiju reāllaikā un pielāgot darbības, pirms ir par vēlu.
Izmantojat pārblīvētu, neorganizētu izkārtojumu saviem produktiem
Ir atšķirība starp e-komercijas veikalu, kurš vienkārši izskatās pievilcīgs, un tādu, kas apvieno praktiskumu ar vizuālo noformējumu. Izpētiet tirgu un pārliecinieties, ka jūsu veikala dizains ir konkurētspējīgs, kā arī saskan un papildina jūsu biznesa mērķus. Koncentrējieties uz mazāk traucējošu elementu iekļaušanu un pievērsieties nostrādāta un plūstoša vizuālā formāta izstrādei.
Padomājiet par izmantotajām krāsām un to, kā tās liek justies jūsu klientiem. Izvērtējiet savus produktu attēlus un to, kā tie mijiedarbojas ar jūsu izvēlēto tiešsaistes veikala dizainu. Vai jūsu saturs rada tādu vēstījumu, kuru vēlaties nodot jūsu klientiem? Pārraugot klientu mijiedarbību ar jūsu zīmolu un paralēli sekojot līdzi produktu veiktspējai, jūs labāk izpratīsiet, kāda ir jūsu klientu pieredze.
Daudzkanālu mārketinga plāna neesamība
Lai patiešām gūtu panākumus tiešsaistes pārdošanā, jums jāizmanto daudzkanālu mārketinga pieeja. Šāda stratēģija paātrinās un paplašinās jūsu digitālās tirdzniecības darbību un sniegs papildus vērtību kopējai klientu pieredzei. Daudzkanālu pieeja ļaus piesaistīt klientus dažādos pirkšanas ciklos dažādos kanālos. Neatkarīgi no tā, vai tā ir e-komercijas vietne, kas saista pircējus ar pārdevējiem, salīdzinošā meklētājprogramma (cenu salīdzīnāšanas portāli) vai sociālo mediju platforma, jūs varat uzlabot savu redzamību, ievietojot uzņēmuma produktus vietās, kur varat sastapt savu ideālo klientu. Nodrošinot e-komercijas klātesamību tikai vienā kanālā - jūsu Shopify veikalā - zaudējat vairākas iespējas sastapt potenciālos klientus tajās platformās, kuras spēlē būtisku lomu viņu iepirkšanās procesā.
Secinājumi
Lai izveidotu veiksmīgu Shopify veikalu, jāpieliek lielākas pūles, nekā uz pirmā acu uzmentiena varētu šķist. Daudzi uzņēmēji šo procesu uztver pēc "pieslēdz... un aiziet" principa, taču vēl ir jāpaveic darbs. Lai gan pieslēgšana un pamata iestatījumu iestatīšana paveicama bez īpašas piepūles (savu Shopify veikalu var aktivizēt tikai 15 minūtes), uzņēmumam joprojām ir nepieciešama mārketinga stratēģija, kas piemērota tieši Shopify platformai. Nepareiza pieeja var izraisīt problēmas: lielu trafiku un zemu pārdošanas apjomu. Vai, vēl ļaunāk, sabojātu reputāciju tiešsaistes veikalam. 95% Shopify veikalu cieš neveiksmi, tāpēc vērojiet sava tiešsaistes veikala darbību no malas un izmantojiet citu kļūdas kā padomus, lai novērstu neveiksmes pie sevis nākotnē.
Nav komentāru
Komentēt
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.