Piecas e-pasta mārketinga priekšrocības mazajiem uzņēmumiem
E-pasta mārketinga priekšrocības mazajiem uzņēmumiem ne vienmēr ir acīmredzamas. Tūkstošiem organizāciju e-pasta mārketingu izmanto sava biznesa popularizēšanai un ieņēmumu palielināšanai. Ja esat izvēles priekšā vai pārņemts ar informācijas daudzumu, vēlamies palīdzēt jums noorientēties un sākt darbu šajā mārketinga jomā. Rakstā apskatīsim piecas e-pasta mārketinga priekšrocības mazajiem uzņēmumiem.
1. Savas mērķauditorijas sasniegšana
Tas, iespējams, ir viens no lielākajiem e-pasta mārketinga ieguvumiem mazajiem uzņēmumiem - ļaut sasniegt mērķauditoriju neatkarīgi no tā, kur viņi atrodas. Cilvēki ir vairāk nekā jebkad adaptējušies ignorēt reklāmas stendus, drukātus reklāmas materiālus un izlaist no savas uzmanības baneru reklāmas. Respektīvi, cilvēki ir istrādājuši sava veida imunitāti pret daudziem klasiskajiem reklāmas veidiem, arī interntā. E-pastu reklāma, savukārt, ietilpst citā kategorijā.
Pētījumi rāda, ka cilvēki e-pastu pārbauda 30% no laika, kas tiek pavadīts darbā un 50% no laika, strādājot mājās. Rezultējoties ar ievērojamu laiku, kas pavadīts iesūtnē! E-pasta mārketinga rīks var palīdzēt nodrošināt, ka e-pasts nonāk tieši pie jūsu mērķauditorijas un tiek atvērts.
Tas nenozīmē, ka vajadzētu sūtīt e-pastus katru dienu, bet vajadzētu sūtīt inovatīvus, radošus un efektīvus e-pastus regulāri. Kādēļ? Tādēļ, ka jūsu mērķauditorija vēlas no jums dzirdēt un saņemt informāciju, jo viņi taču kaut kad ir jums atstājuši savu e-pastu, ar atļauju jums sūtīt uz turieni savu informāciju.
Cilvēki ne tikai bieži pārbauda savu e-pastu, bet arī vēlas saņemt to.
E-pasta mārketinga rīks ir veids, kā mazie uzņēmumi var viegli sasniegt auditoriju, kas jau ir ieinteresēti lasīt viņu ziņojumu.
2. Izmērāmi dati laika gaitā
Zināt, kas tieši darbojas, ir lieliski, un tas ļauj balstīt arī turpmākos lēmumus uz iepriekš apzinātiem panākumiem. Tikpat svarīgi ir saprast, kur uzņēmums var pilnveidoties. Lai gan ir vieglāk (un patīkamāk) koncentrēties uz pozitīvo, apzinoties, kur varat veikt korekcijas, var tikt uzlaboti jūsu produkti un pakalpojumi. Izmantojot e-pasta mārketinga rīku, kļūst viegli apkopot šādus datus - cik cilvēki ir saņēmuši jūsu sūtīto e-pastu, cik reizes tas ticis atvērts un daudzus citus datus, kas palīdz pieņemt turpmākos lēmumus uzņēmuma attīstībā.
Konstatējot e-pastu ar lielu vidējo skatījumu skaitu, izmantojiet to kā pamatu turpmākajām e-pastu kampaņām. Piemēram, ja novērojat, ka attēls iedarbojas ļoti labi, nākamajā e-pastā izmantojiet piesaistošu attēlu.
Lai gan vienmēr priekšroka tiks dota pozitīvām ziņām, ir svarīgi zināt, ka ne katrs jūsu sūtītais e-pasts būs veiksmīgs un gūs pozitīvu atsaucību. Un tas ir labi. Un pilnīgi normāli! Apzinoties arī šādas situācijas esamību, ir nepieciešams veltīt tikpat daudz laika, lai izanalizētu e-pastus, kas nedarbojās tik labi, kā tika iecerēts. Pārliecinieties, ka jums ir skaidri aicinājumi uz darbību (Call to action), visas jūsu saites darbojas pareizi un saturs ir interesants.
3. Regulāra klientu informēšana un atpazīstamības veicināšana
Uzmanības noturēšana ne vienmēr ir mazo uzņēmumu e-pasta mārketinga priekšrocību sarakstā, taču velti. E-pasta mārketings ir vienkāršs veids, kā uzturēt sakarus ar savu klientu tīklu.
Regulārā komunikācija sniedz cilvēkiem iespēju vieglāk atcerēties par jūsu biznesu brīžos, kad tiem nepieciešami jūsu pakalpojumi. Atslēgas vārds ir “regulāri”. Ja sūtāt e-pastu klientu tīklam vienu vai divas reizes gadā, un tikai ar saturu, kas reklamēs jūsu biznesu, visticamāk, nepanāksiet augstu iesaistes līmeni. Klients neredzēs no tā ieguvumu, to saskatīs tikai uzņēmums pats, un e-pasta mērķis netiks sasniegts .
Koncentrējieties uz regulāru saziņu ar saturu, kas ir interesants un atbilstošs jūsu auditorijai. Esat būvniecības un saimniecības preču tirgotājs? Varat iekļaut e-pastus par tēmām, kā pašam uzbūvēt kādas lietas vai veikt remontu mājās, padomus par dārza ainavas veidošana par zemām izmaksām un tamlīdzīgi. Pārliecinieties, ka CTA (Call to action) pogas ir skaidras un labi saprotamas un jūsu kontaktinformācija ir viegli pieejama, lai ikviens, kurš ir iepirkties pie jums vai ir ieinteresēts sazināties, varētu to izdarīt ātri un bez aizķeršanās.
Nodrošinot piemērotu un atbilstošu informāciju, pozicionējat sevi kā ekspertu un parādiet, ka jums rūp sava mērķauditorija, ne tikai, lai pārdotu savu produktu vai pakalpojumu, bet arī, lai informētu.
4. Rentabla metode
Viena no pievilcīgākajām e-pasta mārketinga priekšrocībām mazajiem uzņēmumiem ir šī rīka pieejamība. Ir pierādīts, ka ieguldījumu atdeve e-pasta mārketingā gada griezumā pieaug. 2016. gada Campaign Monitor pētījums atklāja, ka katrs e-pasta mārketingā ieguldītais 1 ASV dolārs bija vienāds ar 44 ASV dolāru ROI (ienākumi no ieguldījuma) rādītāju.
Tātad mazajiem uzņēmumiem ar ierobežotu budžetu ir ļoti ieteicams izmantot e-pasta mārketingu.
Skrejlapu un citu reklāmas bukletu drukāšana un nosūtīšana pa pastu, konferenču un izstāžu apmeklēšana ir dārgi veidi, kā reklamēt savu biznesu. Tiem noteikti ir sava vērtība, taču lielākā daļa mazo uzņēmumu tos regulāri nevar izmantot dēļ to dārguma. Savukārt, e-pasta rīku pakalpojumus var (un vajadzētu) izmantot regulāri.
E-pasts var sasniegt simtiem vai tūkstošiem cilvēku par minimālām izmaksām. Daudzi e-pastu izsūtīšans pakalpojumu sniedzeji vispār neprasa naudu par klientu bazēm, kuras ir mazākas par 2000 e-pastiem, kas ir pietiekams skaitlis, lai mazais uzņēmējs paspēj izmēģināt un novertēt pakalpojumu lietderīgumu vēl līdz brīdim, kamēr klientu e-pastu skaits sasniegs šo skaitli
Zemas izmaksas + augsts ROI (ienākumi no ieguldījuma) = mazo uzņēmumu panākumi.
5. Efektīvi aicinājumi uz rīcību (call to action)
Vai esat kādreiz redzējuši reklāmas rullīti un līdz ar tā beigām pēķšņi nevarat atcerēties, ko viņi pat reklamēja, nemaz nerunājot par uzņēmumu, kas to pārdeva? Lai gan reklāma, iespējams, ir likusi pasmieties vai pati par sevi bija atsaucama atmiņā, ja tā neizraisa vēlmi rīkoties tālāk – apmeklēt produkta vietni vai veikt kādu darbību, var uzskatīt, ka reklāma neiedarbojās.
Izmantojot efektīvu aicinājumu uz rīcību (call to action), varat ātrāk sasniegt pārdošanas apjomus. Tā kā saņēmējiem tiek lūgts "pirkt", “piezvanīt tūlīt” vai “nosūtīt e-pastu šodien”, viņiem nav jādomā, ko darīt tālāk. Tas palīdz viņu uzmanību koncentrēt uz nepieciešamo darbību un novirzīt viņus uz jūsu biznesu.
Uzlabojiet savu e-pasta mārketinga stratēģiju
E-pasta mārketinga priekšrocības mazajiem uzņēmumiem ne vienmēr var būt acīmredzamas, tomēr to ir daudz. E-pasta mārketinga stratēģija var palīdzēt atrast jaunus klientus, saglabāt esošos un uzturēt sakarus ar savu klientu loku, vienlaikus paveicot to optimāla budžeta ietvaros. E-pasta mārketings ir efektīvākais rīks, ja ņem vērā balansu starp izdevumiem un to, ko ar tā palīdzību ir iespējams sasniegt.
1 komentārs - Piecas e-pasta mārketinga priekšrocības mazajiem uzņēmumiem
Komentēt
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.