Neatpaliec! Amazon produktu sludinājuma optimizācija mobilām ierīcēm
Kādas ir ievērojamākās atšķirības starp mobilās un pilnekrāna (datorvirsmas) versijām?
- Datora pārlūkprogrammā Amazon produkta lapā tiek parādīts daudz vairāk informācijas
- Mobilajā lietojumprogrammā lietotāji redz mazāk no pirmā acu uzmetiena, un, lai atrastu vairāk informācijas, nepieciešams to meklēt, ritinot ekrānu uz leju
- Mobilo ierīču lietotāji no pirmā acu uzmetiena var redzēt nosaukumu, atsauksmju skaitu, attēlus un cenu. Viņiem ir jāritina uz leju gar pirkšanas lodziņu, lai redzētu citu saturu, piemēram, produkta aprakstu, funkcijas vai papildu informāciju.
Attēlu optimizācija
Radiet pozitīvu pieredzi, prezentējot vizuālos materiālus, kas raksturo produkta labās īpašības, un ziņojumus, kas izraisa emocionālu reakciju.
Piemērs: 1.bilde - titulbilde; 2.un 3.bildes - foto, kas parāda produktu lietošanā
Amazon produktu lapās var tikt pievienoti vairāki papildus attēli - līdz pat 12. Tomēr jāņem vērā, ka mobilajā lietojumprogrammā sīktēli (thumbnails) nebūs redzami un ir sagaidāms, ka pircējs jau paredz, kur skatāmi papildattēli, ritinot ekrānu pa kreisi. Tādēļ ir būtiski, lai pirmais ievietotais attēls produktam būtu kvalitatīvs, informatīvs un atstātu ļoti labu pirmo iespaidu.
Virsraksta optimizācija
Produkta apraksta optimizācija Amazon mobilajai versijai
Ja neesat pārliecināts, ko iekļaut aprakstā, varat sākt ar zemāk esošo veidni, uzskaitot:
- produktu raksturojošās īpašības, kas tam piemīt un atšķir to no pārējiem konkurentiem
- balstoties uz iepriekšēju patērētāja-pircēja uzvedības analīzi, iekļaut informāciju, kas pircējiem patīk (to vienmēr var apskatīt līdzigu produktu atsauksmēs, un ļoti vērtīgas atziņas var gūt tieši no negatīvajiem vērtējumiem)
- atbildes uz galvenajiem jautājumiem, ko pircēji uzdeva citu līdzīgu produktu jautājumu sadaļā
- īpašības, kas produktam kopīgas ar pārējiem konkurentiem
Bulletpoints optimizācija
Produkta informācijas optimizēšana
Tie, kas pārdod sarežģītas, tehniskas preces, zina šos laukus, tā kā tie obligāti jāaizpilda.
Secinājumi
Nav komentāru
Komentēt
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.