AMAZON STOREFRONT – kas tas ir un kā var palīdzēt pārdošanā?
Tie no jums, kas jau kādu laiku strādājat ar AMAZON platformu, noteikti esat pamanījuši, ka ir parādījusies jauna poga jūsu profila sistēmas izvēlnē – STOREFRONT. Kas ir šī salīdzinoši jaunā – pieejama Eiropas Amazon tirgos kopš 2017.gada beigām, AMAZON opcija? Kā tā darbojas? Vai tā ir pieejama visiem? Kā tā var palīdzet uzlabot pārdošanas rezultātus? Par šiem jautājumiem tad tālak mūsu rakstā.
Problēma
Pircējs ar AMAZON meklētāja vai citu reklāmas iespēju palīzību atrod un nopērk pie jums – AMAZON pārdevēja, kādu konkrētu preci, kura viņam ļoti iepatīkas. Pircējs saņem preci, ir ļoti ar to apmierināts, arī tevis sniegtais pircēja apkalpošanas līmenis pārspēj jebkuras tava pircēja iepriekšējās cerības. Pēc kāda laika šis pircējs atkal vēlas atgriezties pie tevis un vairāk iepazīties ar piedāvāto preču klāstu un, iespējams, iegādāties arī citas tevis piedāvātās preces. Un šeit tad arī ir tas moments, kur ļoti bieži rodas viena būtiska problēma. Pircējs vai nu nevar tevi atrast, vai arī nevar sev ērtā veidā iepazīties ar citām tavām precēm, kas ir izliktas tavā profilā.
Pamatā, protams, ka ir iespējams atrast tavu profilu (veikalu) un visas preces, kas tur ir izliktas. Taču, tas prasīs zināmu pacietības devu no tava pircēja, kā arī spēju “līkumot” pa AMAZON piedāvāto preču un pārdeveju kārtojumu vietnē. Sistēma, kā ir iekārtoti AMAZON pārdevēju profili un viņu piedāvātās preces, nav īpaši ērta tieši šādos gadījumos. Tas prasa pārāk daudz klikšķu un uzmanības no pircēja puses un var pārvērsties par samērā nogurdinošu un reizēm pat kaitinošu procesu, kurš liek potenciālajam pircējam aiziet prom bez pirkuma izdarīšanas. Amazon sistēmas pamatiestatījumos visas tavas preces būs sakārtotas “vienā traukā” – bez strukturēšanas, kategorijām un tā tālāk. Vienkārši – pa 15 (vai mazliet vairāk) precēm katrā lapā. Ja tavā piedāvājumā vēl ir vairāk kā 50 dažādu preču pozīcijas, tad droši varam apgalvot, ka visam tam cauri tavs potenciālais pircējs nešķirstīs.
Izskatās, ka vismaz daļēji, AMAZON ir sācis risināt šo jautājumu.
Tagad tev ir iespēja izcelt sava zīmola preces jaunajā AMAZON rīkā – STOREFRONT.
Kāpēc “sava zīmola” ir pasvītrots? Šis jaunais AMAZON rīks ir pieejams tikai tiem pārdevējiem, kuri ir reģistrējuši savu zīmolu AMAZON Brand Registry sistēmā. Pārējiem pārdevējiem minētais pakalpojums nav pieejams (vismaz pagaidām).
AMAZON STOREFRONT – tā ir iespēja savu profilu un preču piedāvājumu pārveidot un prezentēt to interneta veikala izskata formā. Tev tiek dota iespēja savas preces kārtot sava veikala noteiktajās kategorijās. Tu vari veidot savu grafisko dizainu gan savam AMAZON veikala kopējam izskatam, gan arī katram produktam atsevišķi – produktu lapas. Visi dizaini ir savietojami un lietojami ar mobilajām ierīcēm. Respektīvi, tagad AMAZON, tev kā tirgotājam, ir iedevis vēl vairāk radošās rīcības iespējas savu produktu atpazīstamības veicināšanai, virzīšanai un pārdošanai AMAZON platformā.
Attīstības iespējas ar AMAZON STOREFRONT
Tu vari piešķirt veikalam sava zīmola nosaukumu. Ievietot sava zīmola logo. Vēl viens svarīgs aspekts tavam AMAZON veikalam – iespēja ievietot zīmola stāstu par uzņēmumu un tā produktiem. Tas tiks izmantots arī AMAZON meklētāja darbībā un palīdzēs tavam veikalam un produktiem parādīties pircēju meklēšanas rezultātos augstāk. Veikala dizaina izveidei, AMAZON tev piedāvā jau gatavus paraugus (Templates), ko pēc tam jau var pielāgot savām zīmola un tirgvedības vajadzībām, nepārkāpjot AMAZON Creative Acceptance policies. Ja ir attiecīgas zināšanas par HTML vai ir iespēja pieaicināt speciālistus šajā jomā, tad šādu dizainu vari veidot arī pats. Tavi pārdošans rezultāti uzlabosies.
Svarīgi!
Jāņem vērā, pirms sākt veidot savu AMAZON STOREFRONT, tas ir jāreģistrē. Lai varētu publicēt savu STORERONT, ir jāsaņem piekrišana no AMAZON. AMAZON pārbaudīs tavu veikalu pirms tā publicēšanas. AMAZON to dara nolūkā, lai pārliecinātos, ka tavs zīmols, tā preces un jaunizveidotais STOREFRONT veikals atbilst visām AMAZON prasībām. AMAZON sola šo pārbaudes procesu veikt 72 stundu laikā. Ja viss būs kārtībā, tad tavs veikals kļūs pieejams publiski. Ja kaut kas netbildīs AMAZON noteikumiem, tad AMAZON tev atsūtīs attiecīgu e-pastu, norādot trūkumus un kas jāizdara to novēršanai.
Secinājums
Ja tev jau ir savs AMAZON Brand Registry reģistrēts zīmols, noteikti iesakām sākt izmantot AMAZON STOREFRONT funkciju. Tavā rīcībā parādīsies lielākas manevra iespējas biznesa attīstībai, salīdzinot ar pārdevējiem, kuriem nav pieejama šāda funkcija.
Tavas preces uzrādīs labākus rezultātus meklētājā, būs vieglāk atrodamas un pārskatāmas arī pašā tavā profilā – veikalā. Tu pats varēsi veidot savu preču parādīšanas struktūru. Tu varēsi savu AMAZON veikalu ērti reklamēt sociālajos medijos – varēsi dalīties ne tikai ar katru atsevišķu preci, bet arī parādīt uzreiz visu savu STOREFRONT lapu. Tā tev būs kā sava veida interneta mājas lapa, kas darbosies priekš tevis milzīgajā AMAZON tirgū. Te būs viens lielisksAMAZON STOREFRONT piemērs no kāda Lielbritānijas AMAZON pārdevēja – iedvesmai.
Tas noteikti ir tā vērts.
Lai veicas!
Nav komentāru
Komentēt
Pirkumu grozs
Pirkumu grozs ir tukšs.